All work. All fun

BU

Idag är en jävligt blandad dag, mycket att göra. Plugg, företaget och allt. Men det är lite nice ändå. Har man något att göra på dagarna. Nu har jag suttit ett tag och gjort det som ska bli företagets visitkort och jag tänkte att ni som läser skulle få de fyra samples jag har. Inte min stil i Photoshop alls, men dom blev helt okej ändå. Emil var också här tidigare ikväll, mycket trevligt. Lagade middag och hade det jävligt trevligt! Imorn blire utgång, förförfest hos mig, förfest hos emil, fest hos basse, efterfest hos emil och efterefterfest hos mig. Kommer nog bli en jävla trevlig kväll! Men här är iallafall the samples.

Peace








Kommentarer
Postat av: mjamjamja

ringen över Å borde vara tydligare!!

2009-12-13 @ 02:06:17
Postat av: kevin

Svart med blått, eller vitt med blått..

2009-12-13 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0