Infirmus is in tha house, again.


Lyssna på låten, medan ni läser och tittar på bilden. Det är viktigt för stämningen, gogogo! Tryck play!
Nu håller Supernus på att ta över bloggen, och det håller inte fullt ut! För visst vill ni se lite utav mina prylar också? Seså, lite feedback på våra bilder också är ni söta, lite för lite av den varan. Så här kommer iaf ett nytt alster av mig, Infirmus. Jag satt och hade tråkigt på en programmeringslektion och tycker att det här är ett bevis på att bilder med rörelseoskärpa inte alltid är helt useless, det går att göra roliga saker med inte-så-bra-bilder också!

Namn: Poltergeist
På bilden: Unknown
Foto: Infirmus + Unknown
Redigering: Infirmus

Kommentarer
Postat av: l.p

jag blir mörkrädd... mer än vanligt...

2009-12-09 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0