Thousand Burning Suns

Supernus här. Känner mig dock inte som Supernus idag. Mer som Infirmus. Känns så jävla segt att sitta i den här jävla lägenheten nu när det är jul. Jag tror det kan vara därför jag känner mig så jävla konstig. Har ingen egentlig lust med något alls. Har inte ett piss till inspiration, dåligt med pengar har jag också. Känns som jag bara kallnar för varje dag. Inte okej, måste bli ändring på det. Vet bara inte riktigt hur. Men men, nu ska vi sluta klaga. Lägger upp någon gammal bild iallafall.


Namn: -
På bilden: Emma Kruth, Casper Axelsson Kruth
Foto: Anna Kruth
Redigering: Emma Kruth (där av failen, men den är fin ändå)

Kommentarer
Postat av: Johanna

super duper lögn, jag har tagit kortet, och min kamera fixa det blåa.

2010-01-07 @ 16:37:33
URL: http://johannars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0