Whereabouts Unknown


Ingen bryr sig

Fan, jag ska göra en sak ganska glasklar. Jag av någon anledning ser mig själv som en ganska stor människa. Supernus = Någon som står över andra. Men på senaste har jag varit i en sån jävla "svacka". Vet inte, ledsen? Nej. Arg? Nej. Ångest? Nej. Kan inte sätta ord på det, men jag vill bara springa ifrån det. Sjuk jävla känsla alltså. Förstår inte varför jag känner så heller. Har ingen anledning. Aja, skit samma. Snart lov. Drar hem till leksand om typ 12 dagar. Känns tråkigt! Hade hellre stannat här i stan och bara softat, men nu är det sagt att jag ska runt och då håller jag mig till det. Klockan är typ mycket, popcorn och öl gör min söndag ganska nice. Även världens bästa. Men så är det alltid! Ingen insperation så jag tänkte lägga upp en bild jag gjorde förut som jag faktiskt är väldigt nöjd med, hade kunnat vara mycket noggrannare men det orkade jag inte. Men blev riktigt snygg ändå. Så here you go fuckers:


Namn: This Is England
På bilden: Supernus
Foto: Ove
Redigering: Supernus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0