Felix här

Cha cha bloggen!

Närå bara driver, jävligt hårt också.
Som sagt Felix här! Det här är.. *trumvirvel* Vitbalans! Min och min vapendragare Sandras blogg.
Nu tror ni: Aha, dom jävlarna tänker ha en sån där *Heeei tiiep idag har jag varit och fikat hihi fniss* blogg!
Men icke! Den här bloggen kommer handla om Foto, fotomanipulering och det vi känner vi vill göra inom Digital Art.
Men även tankar, funderingar och annat smaskigt. Om ni gillar det jag nyss nämnde, eller bara älskar mig eller min vapendragare så läs på! Den här bloggen är för att kunna visa upp våra bilder och skriva av oss. Thats it, gillar ni inte det ni ser eller läser. Så skit helt enkelt i att läsa den. Med det sagt så vill jag tacka Nicole (louiisenicole.blogg.se) för hjälp med bloggen, kommer header och lite andra fina saker på den så snart vi kan.
Ja, med allt det sagt så är det väl bara för mig att lägga upp min nyaste bild.



Namn: Light In The Dark
På bilden: Felix Kruth, Emma Kruth
Foto: Maria Håkansson
Redigering: Felix Kruth

Kommentarer
Postat av: Mr Kungen

Va fina vi är :D

2009-12-01 @ 12:54:08
Postat av: Snowflakez

Dagen efter kvällen före...?

Hehehe!

;)

2009-12-01 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0